Konferencja
Zaprojektuj Swój Biznes
Poznaj efektywne strategie na założenie, rozwinięcie i sprzedaż biznesu.
Warszawa, 28 maja 2022

Konferencja Zaprojektuj Swój Biznes jest dla Ciebie! Podczas konferencji odpowiemy na nurtujące Cię pytania. Dowiesz się:
Jak założyć swój biznes?
Szukasz pomysłu na biznes? Zastanawiasz się jak kiełkujący projekt przekuć w dochodową firmę? Podczas konferencji dowiesz się, od czego zacząć i jakich błędów unikać. Skutecznie zmobilizujemy Cię do działania!
Jak zdobyć finansowanie?
Potrzebujesz finansowania na wzrost? Szukasz sprawdzonych metod na pozyskanie środków zarówno w Polsce, jak i za granicą? Nasi prelegenci powiedzą Ci gdzie szukać i jak zdobyć potrzebny kapitał. Niezależnie od wysokości kwoty.
Jak zbudować zgrany i efektywny zespół?
Twoja firma intensywnie się rozwija, ale nie wiesz jak zbudować zespół i zarząd, który poprowadzi cię na sam szczyt? Podczas konferencji poznasz sprawdzone praktyki na zbudowanie Twojego TOP TEAM.
Jak zaplanować i przeprowadzić exit?
A może już rozważasz exit, ale obawiasz się wyzwań i kruczków prawnych z nim związanych? Zaproszeni eksperci wskażą Ci odpowiednie sposoby działania. Poznasz i wartościowe źródła wiedzy i triki wykorzystywane przez przedsiębiorców z pierwszych stron gazet.
Partner Główny Konferencji

Partnerzy Konferencji






Partner Medialny Konferencji

Prelegenci
Zaproszeni prelegenci to doświadczeni specjaliści w dziedzinie biznesu, prawa, HR, psychologii i leadershipu. Podzielą się z tobą wiedzą i doświadczeniem, dzięki czemu zrealizujesz swoje biznesowe cele.
Maciej Filipkowski
Autor audycji Zaprojektuj Swoje Życie
Jestem ekspertem w dziedzinie biznesu i wdrażania innowacyjnych rozwiązań z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT, elektroniki konsumenckiej i rozrywki.
Mój projekt życiowy to przykład na to, że po piastowaniu wysokich stanowisk w globalnych korporacjach (takich jak Dell czy Samsung), można zacząć żyć według własnego scenariusza i stale próbować nowych rzeczy. Jednym z takich projektów jest audycja Zaprojektuj Swoje Życie.
Oprócz prowadzenia Audycji jestem również aktywnym aniołem biznesu w Polsce. Podążam ścieżką rozwijania projektów i inwestycj: od pomysłu do (czasem :-)) sukcesu. W swoim portfolio posiadam blisko 30 aktywnych inwestycji z branż FinTech, InsurTech, MarTech, modeli SaaS czy market place, e-commerce, służby zdrowia, mody i dystrybucji.
Jakub Pawelski
CEO & Founder LiveKid
Zaraz po maturze zarabiał około 35 tys. złotych miesięcznie jako programista wileńskiego oddziału Danske Bank, ale myślami Jakub Pawelski był już przy LiveKidzie.
To aplikacja do zarządzania żłobkami i przedszkolami, która z jednej strony rozwiązuje problemy dyrektorów i wychowawców, a z drugiej ułatwia rodzicom przekazywanie informacji o potrzebach dzieci. Korzysta z niej około 1300 placówek. W połowie 2021 roku jego start-up zebrał 9 mln złotych finansowania przy wycenie na poziomie 40 mln złotych. Jakub jest laureatem Forbes "30 przed 30" i “25 przed 25”.
Michał Rokosz
Partner w Inovo Venture Partners
Michał Rokosz jest Partnerem w Inovo Venture Partners - funduszu venture capital, który zarządza kapitałem o wartości 54 mln EUR i inwestuje w szybko rosnące startupy z Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Do tej pory fundusz zainwestował w ok. 30 startupów, w tym: Booksy, Spacelift, Tidio, Zowie, Infermedica, Jutro Medical, Packhelp, Preply, SunRoof.
Przed dołączeniem do Inovo, Michał pracował w globalnych koncernach m.in. Coca-Cola Company i Kraft Foods, firmie doradczej McKinsey & Company, koordynował działania marketingowe w Rocket Internet, a także pełnił funkcję szefa regionu CEE w Foodpanda.
Był również COO w Booksy, gdzie pozyskał 15 milionów USD finansowania i koordynował wzrost firmy z 1 miliona do 5 milionów USD przychodów rocznie. Michał pasjonuje się działalnością operacyjną firm i marketingiem, a swoje bogate doświadczenie przekłada na pomoc spółkom portfelowym Inovo w stawaniu się przyszłymi jednorożcami.
Maciej Noga
Przedsiębiorca, inwestor i ekspert HRTech
Współzałożyciel Grupy Pracuj, obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej i Partner Zarządzający Funduszu Innowacyjnego Pracuj Ventures. Specjalista w dziedzinie HRTech.
Inwestuje, zasiada w radach nadzorczych i doradczych spółek z tego sektora oraz doradza zarządom dużych korporacji. Występuje na konferencjach jako mówca, jest również członkiem Speakers Office Digital University. Porusza tematykę przyszłości pracy, innowacji i technologii w HR oraz kompetencji przyszłości liderów i pracowników. Współtwórca i Partner funduszy typu „angel investment” – HedgeHog Fund i Ataraxy Ventures.
Członek Rady Nadzorczej funduszu MOC. Jest również współzałożycielem i Partnerem Valores, pierwszego w Polsce funduszu venture philanthropy. Jako Business Angel w 2020 roku zainwestował między innymi w Therapify, JutroMedical, Senuto, Versum/Booksy, Sundose, Uncapped, SonarHome, Network Perspective oraz Worksmile.
Anna Wróbel
Leading HR w Allegro
Ekspert do spraw efektywności i transformacji organizacji. Anna ma ponad 15 lat doświadczenia jako konsultant i niezależny doradca firm i organizacji pozarządowych.
Jej pasją jest praca z ludźmi, zespołami i organizacjami w celu pielęgnowania świadomych, przedsiębiorczych i rozwijających się liderów.
Adam Demusiak
Partner, Head of M&A PwC
Adam Demusiak jest Partnerem w Zespole Fuzji i Przejęć PwC. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie finansowym zdobytym w trakcie pracy w działach Corporate Finance wiodących firm doradczych w Polsce.
Doradzał wielu klientom w procesach zakupu bądź sprzedaży przedsiębiorstw na rynku prywatnym (uczestniczył bądź nadzorował ponad 100 procesów transakcyjnych) specjalizując się w sektorze TMT oraz sektorze finansowym.
Bartosz Krassowski
Założyciel i adwokat w kancelarii KRASSOWSKI
Adwokat z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w doradztwie transakcyjnym M&A - zakupu i sprzedaży przedsiębiorstw. Specjalizuje się w prawie spółek, doradza przy procesach restrukturyzacyjnych, oraz transakcjach dotyczących niepłynnych aktywów (distressed assets). Jest uznanym ekspertem w transakcjach dotyczących wielu jurysdykcji (tzw. cross-border). Reprezentuje zarówno założycieli, wspólników przedsiębiorstw, spółki publiczne i prywatne, strategicznych inwestorów branżowych jak i inwestorów finansowych.
Doradza przedsiębiorcom działającym w kilkunastu krajach Europy i Azji. Doceniany przez międzynarodowe rankingi firm prawniczych tj. Chambers Europe, ILFR czy Legal 500.
Andrzej Sykulski
Przewodniczący Rady Nadzorczej Trigon Dom Maklerski S.A.
Doradzał przy największych transakcjach na polskim rynku kapitałowym m.in. przy przejęciu Polkomtela przez Spartan Capital Holdings. Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu transakcji M&A oraz w obszarze corporate finance zarówno w Polsce jak i za granicą.
W swojej karierze zajmował funkcje Prezesa Zarządu oraz dyrektora zarządzającego BNP Paribas Corporate Finance Polska. Był współzałożycielem i członkiem zarządu banku inwestycyjnego MC Concordia. Andrzej Sykulski pełnił również funkcję Wiceprezesa Zarządu Wydawnictwa Prasowego Twój STYL jak również Wiceprezesa i CFO Polskiej Telefonii Cyfrowej – największego polskiego operatora telefonii komórkowej ERA GSM. Członek Young Presidents’ Organization (YPO).
Dr Anna Maria Panasiuk
WEALTH ADVISOR
Posiada 20-letnie doświadczenie w kompleksowej ochronie majątku rodzin polskich i europejskich. Wdrażała jako pionier struktury Family Office na rynku polskim. Przeprowadza zamożne rodziny przez międzypokoleniowe sukcesje. Jest powiernikiem majątku prywatnych klientów, którym doradza w zabezpieczeniu oraz zarządzaniu aktywami prywatnymi, chroniąc je przed stratą. Strategicznie doradza w sprawach finansów, pomagając mnożyć pieniądze i wykorzystując najbezpieczniejsze międzynarodowe instrumenty bankowości inwestycyjnej. Łączy kompetencje finansowe, prawne oraz biznesowe, wspiera w procesach negocjacji rodzinnych oraz biznesowych.
Swoje międzynarodowe doświadczenie budowała wspierając polskie przedsiębiorstwa wychodzące na rynki zagraniczne reprezentując ich w negocjacjach z kontrahentami w Wielkiej Brytanii, na Bliskim Wchodzie oraz Europie Centralnej. Wspiera również ekspansję polskich spółek zakładając międzynarodowe struktury handlowe i holdingowe w Europie oraz na świecie. Obecnie przeprowadza rodziny dobierając najkorzystniejsze i najbezpieczniejsze zagraniczne lokalizacje dla klientów oraz członków ich rodzin. Więcej www.annamariapanasiuk.com
Rafał Nachyna
Dyrektor Zarządzający Pracuj.pl
W Grupie Pracuj od 2005 roku, w tym 5 lat na stanowisku dyrektora sprzedaży. Obecnie odpowiedzialny za wszystkie obszary rozwoju portalu Pracuj.pl.
Małgorzata Federowska
Prezes Zarządu firmy Mobile Medical Services Sp. z o.o.
Przez 20 lat swojej kariery zawodowej pracowała w dużych międzynarodowych korporacjach oraz w spółkach Skarbu Państwa.
Prywatnie pasjonuje się ekologią, ideą zero waste, zdrowym stylem życia i w 2017 roku karierę korporacyjną zamieniła na start-up medyczny zajmujący się między innymi wdrażaniem programów prozdrowotnych dla pracowników.
Andrzej Nedoma
Andrzej Nedoma jest współzałożycielem i byłym prezesem spółki XTRF Management Systems, będącej globalnym dostawcą platformy do zarządzania i automatyzacji projektów tłumaczeniowych w biurach tłumaczeń i korporacjach. We wrześniu 2021 zrealizował 100% exit do funduszu Private Equity z Los Angeles – K1 Investment Management.
Wcześniej rozwijał i zarządzał Biurem Tłumaczeń LIDO-LANG, które w roku 2016, po wielu latach dynamicznego rozwoju, sprzedał grupie Sepro Group z Hiszpanii, będącej jednym z największych biur tłumaczeń na świecie.
Obecnie pracuje jako Doradca Zarządów oraz Coach Personalny dla przedsiębiorców z Europy, Ameryki Północnej i Australii. Płynnie mówiąc w 4 językach często występuje jako prezenter, szkoleniowiec z tematów dot. biznesu i zarządzania oraz jako trener sprzedaży. W życiu prywatnym - wychowuje już prawie 3 córki i uprawia triathlon.
Krzysztof Zalasa
Customer Engineering Manager w Google Cloud
Buduje rozwiązania chmurowe od 2011 roku, obecnie Customer Engineering Manager w Google Cloud wspierający najbardziej innowacyjnych klientów w definiowaniu strategii IT, architektury, doboru odpowiednich usług i wdrażaniu dobrych praktyk.
Efekty jego pracy można dostrzec w aplikacjach mobilnych używanych przez setki milionów użytkowników.
Mentor Google for Startups Accelerator.
Małgorzata Ohme
Małgorzata Ohme to jedna z najbardziej znanych oraz cenionych psycholożek i dziennikarek w Polsce. Ukończyła psychologię społeczną na SWPS w Warszawie.
Jest współzałożycielką pierwszej w Polsce najnowocześniejszej platformy oferującej wsparcie psychologiczne i rozwój osobisty dla pracowników - Mindgram. Jest właścicielką portalu dla kobiet ohme.pl, a także gospodynią Dzień Dobry TVN oraz autorskich programów w Onecie.
Prowadzi wykłady, prelekcje i webinary związane ze zdrowiem psychicznym oraz poprawą jakości życia, life coachingiem i rozwojem osobistym.
Agenda konferencji
Kolacja VIP w gronie prelegentów i organizatorów
Odznaczony Gwiazdką Michelin szef kuchni Andrea Camastra ugości Cię w swojej nowo otwartej restauracji. Podczas tej ekskluzywnej kolacji w kameralnym gronie prelegentów i organizatorów, będziesz mógł delektować się wyjątkowymi potrawami i rozmową. Niepowtarzalne doświadczenie w doborowym towarzystwie. Liczba miejsc ograniczona.
Maciej Filipkowski
Jakub Pawelski
Od pomysłu, do biznesu
Gdzie znaleźć pomysł na biznes? Jak go przekształcić w odnoszącą sukcesy firmę? Jesteś na początku swojej ścieżki przedsiębiorcy i chłoniesz informacje jak gąbka. Szukasz inspiracji, motywacji i wiedzy. Jakub znalazł swoją biznesową niszę, gdy chciał pomóc mamie w jej pracy. Podczas tej prelekcji opowie, jak wyglądała jego droga od pomysłu do biznesu, podzieli się metodologią budowania startupu i pokaże, na co zwrócić uwagę, gdy stawiasz pierwsze kroki jako przedsiębiorca.
Michał Rokosz
Jak sprawić, żeby Twoja firma była warta 5x więcej?
Masz biznes, ale nie wiesz jak określić jego wartość? Czy realne jest, że jego wycena mogłaby być 5 razy większa? Michał Rokosz, Partner w Inovo Venture Partners, funduszu VC, który zarządza kapitałem o wartości 54 milionów euro, przedstawi Ci proces wyceny spółek z perspektywy venture capital. Udzieli też wartościowych wskazówek gdzie szukać sprawdzonego wsparcia i jak zmienić firmę w jednorożca. Co więcej, poruszy temat pozyskiwania kapitału od polskich i zagranicznych inwestorów.
Anna Wróbel
Budowanie Top Teamu
Twoja firma to Ty, Twoi ludzie, zespoły i wspólnicy. Chcąc osiągnąć biznesowy sukces, warto otaczać się osobami, które umożliwią osiągnięcie tego celu. Anna Wróbel od ponad 15 lat wspiera firmy i organizacje w efektywnym budowaniu najlepszych zespołów. Podczas prelekcji zdradzi sekrety pozyskiwania i skutecznego rekrutowania najlepszych specjalistów z polski i zagranicy. Rozprawi się z wieloma mitami i zachęci do przeanalizowania Twojego podejścia do budowania Top Team.
Małgorzata Ohme, Małgorzata Federowska
Rafał Nachyna, Krzysztof Zalasa
Jak reagować na globalne kryzysy i czy można się na nie przygotować?
Obecnie wszyscy prowadzimy biznes pod presją niepewności. Globalne pandemie prowadzą do zamykania całych branż i załamania łańcuchów dostaw. Wojny chwieją kapitałowymi podstawami gospodarki oraz lokalnymi rynkami pracy. Dodając do tego cykliczne i nieprzewidywalne zmiany administracyjno-podatkowe uzyskujemy obraz sytuacji, z którym biznes nie miał do czynienia od bardzo dawna. Jak prowadzić biznes w czasach tak ogromnej niepewności? Jak pomagać sobie i innym w obliczu kolosalnych zmian? Jak się na nie przygotować? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci zaproszeni do udziału w panelu.
Andrzej Sykulski, Bartosz Krassowski
Adam Demusiak, Maciej Filipkowski
Jak zrobić dobry exit?
Zastanawiasz się nad exitem, ale przeraża Cię ilość rzeczy, które mogą pójść nie po Twojej myśli? Koniecznie wysłuchaj, co mają do powiedzenia nasi trzej eksperci! Podczas panelu podpowiedzą jak zmaksymalizować zyski i zminimalizować ryzyko związane z wychodzeniem z biznesu. Udzielą wartościowych wskazówek dotyczących planowania exitu, omówią niezbędne usługi i specjalistyczne wsparcie, o którym powinieneś pamiętać. Odpowiedzą też na nurtujące Cię pytania.
Dr Anna Maria Panasiuk, Maciej Noga, Andrzej Nedoma
Życie po exicie
Sprzedałeś firmę, wycofałeś się z działań operacyjnych…co dalej? Czy wiesz jak zarządzić finansami, czasem i nowym etapem swojego życia? Nasz ekspert, Maciej Noga, opowie jak zorganizować dalszą karierę po wyjściu z firmy i jakich błędów się wystrzegać na tym idealizowanym etapie ścieżki przedsiębiorcy.
Networking przedsiębiorców
Po przyswojeniu wiedzy z konferencji czas na wymianę doświadczeń, poszerzanie kręgów i networking przedsiębiorczym gronie. Smaczne przekąski dodadzą energii do rozmów, biznesowych rozważań i dobrej zabawy.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
1. Panele dyskusyjne
Zamiast oglądać jednowymiarowe prezentacje, skorzystaj z doświadczeń naszych spikerów. Podzielą się swoimi historiami porażek i sukcesów, zdradzą, jak prowadzą biznesy. Pokażą Ci skuteczne sposoby na osiągnięcie celów i znalezienie kolejnych. Odpowiedzą na Twoje pytania i udzielą wartościowych wskazówek.
2. Jesteś naszym priorytetem
Naszym celem jest udostępnienie Ci narzędzi, które pomogą w Twojej przedsiębiorczej podróży. Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś. Podczas tego spotkania chcemy oddać w Twoje ręce tyle wiedzy i praktycznych jej zastosowań ile jesteś w stanie udźwignąć.
3. Wartościowy network
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznes to niepowtarzalna okazja do rozbudowania networku. Znajdziesz się wśród kilkuset osób, które tak jak Ty, doskonale rozumieją potencjał budowania wartościowych relacji i chcą efektywnie skalować swój biznes. Co więcej, podczas Afterparty będziesz mógł porozmawiać z prelegentami i speakerami.
4. Dostęp do nagrań po zakończeniu konfrencji
Chcemy, byś mógł wracać do tego wydarzenia nie tylko we wspomnieniach. Otrzymasz od nas pakiet zawierający nagrania wszystkich prelekcji.
Lokalizacja i kontakt
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznes odbędzie się 28 maja 2022 roku (sobota) w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie.
adres
Hotel Marriott Warszawa Centrum
Al. Jerozolimskie 65/79
harmonogram wydarzenia
Kolacja VIP: 27 maja, w godzinach od 19:00 do 22:30
Konferencja: 28 maja, w godzinach od 10:00 do 17:30
After Party: 28 maja, w godzinach od 18:00 do 22:59
Osoba kontaktowa
Marta Gronkiewicz - marta@zsz.media
Bilety
Tylko konferencja
599.99
/zł z VAT
Konferencja + After party
899.99
/zł z VAT
Bilet VIP

Wejście na konferencję, After Party oraz Kolację VIP z prelegentami.
9 999.99
/zł z VAT