Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy Wzrost
Jako przedsiębiorca nieustannie dążysz do wzrostu. Biznesowego, finansowego i osobistego.
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy WZROST zapewni Ci wiedzę i narzędzia, dzięki którym wyznaczysz osiągalne cele i uzyskasz mierzalne wyniki.
27.04.2023 | Hotel Marriott Warszawa Centrum

Zeszłoroczna konferencja przyciągnęła ponad 200 przedsiębiorców
i 14 wybitnych prelegentów. Bądź częścią nadchodzącego wydarzenia!
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy Wzrost jest dla Ciebie, jeśli:
- 1Chcesz poczuć się pewniej w podejmowaniu wyzwań, które towarzyszą rozwojowi biznesu.
- 2Zależy Ci, aby czerpać wiedzę od praktyków i uczyć się od osób, których doświadczenia wzbogacą Twój wzrost.
- 3Zastanawiasz się jakie strategie i narzędzia zastosować, aby rosnąć szybciej, mądrzej i bezpieczniej.
- 4Poszukujesz sposobów, dzięki którym efektywnie zaprojektujesz kolejny krok w strategii wzrostowej.
Podczas konferencji Zaprojektuj Swój Biznesowy WZROST przeprowadzimy Cię przez wyzwania związane z planowaniem i efektywnym realizowaniem strategii wzrostowych.
Jak to zrobimy?
Doświadczeni prelegenci i praktycy

Cały dzień pośród osób, których doświadczenia, wiedza
i praktyczny know-how są na wyciągnięcie ręki.
Konferencja biznesowa to unikalna okazja, aby nie tylko wysłuchać,
ale też porozmawiać z naszymi nadzwyczajnymi prelegentami na nurtujące Cię tematy. Poznaj ich sposoby na sukces i błędy, które ukształtowały ich zwycięską strategię rozwoju.
Prezentacje i panele

Spodziewaj się nieoczywistych rozwiązań,
sprawdzonych narzędzi i szerokiej perspektywy.
Podczas prezentacji i paneli zyskasz niezbędną wiedzę do zaprojektowania efektywnej strategii wzrostu. Sesje Q&A i rozmowy w kuluarach to idealna okazja, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę działa. Dowiesz się, jakich błędów unikać i jakie kroki podjąć, aby aktywować biznesowy wzrost.
Wyjątkowi ludzie

Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy WZROST
to znakomita okazja do poznania osób z podobnymi wyzwaniami i różnorodnymi doświadczeniami.
Wzbogacisz swój network, a dzięki nowym kontaktom zyskasz wyjątkowe szanse na rozwój.
Nie ma wzrostu bez... zabawy

Zeszłoroczny sukces kolacji VIP i afterparty utwierdził nas
w przekonaniu, że idealnym dopełnieniem konferencji jest niczym nieskrępowany networking.
Dlatego zapraszamy Cię do wzięcia udziału w tych towarzyszących konferencji wydarzeniach.
Sprawdź ofertę biletów VIP.
Optymalna lokalizacja

W zeszłym roku uczestnicy zachwalali lokalizację konferencji. Po raz kolejny organizujemy spotkanie w warszawskim hotelu Marriott - w ścisłym biznesowym centrum stolicy.
Dostęp do nagrań po zakończeniu konferencji

Odłóż długopis i notatnik i wsłuchaj się w prezentacje naszych prelegentów. Po konferencji otrzymasz od nas nagrania ze wszystkich wystąpień, dzięki czemu zawsze będziesz mieć dostęp do przydatnej wiedzy.
Dodatkowe informacje

Konferencja jest dla:

Afterparty
Gdy opadnie kurtyna, czas ruszyć w miasto i przenieść networking na wyższy poziom. Afterparty to świetna okazja do wymiany doświadczeń, poszerzania kręgów i nawiązywania nowych znajomości w przedsiębiorczym gronie.

Kolacja VIP
Kolacja w kameralnym gronie prelegentów i organizatorów konferencji to wyjątkowa okazja do delektowania się przepysznymi potrawami i sycącą rozmową. To niepowtarzalne doświadczenie w doborowym towarzystwie. Sprawdź ofertę biletu VIP.
Agenda & Prelegenci
9:30 - 10:00
Rozpoczęcie konferencji - Maciej Filipkowski
10:00 - 10:20
Wzrost firmy a budowanie jej wartości
Paweł budując wszystkie swoje firmy stawia przede wszystkim na budowanie wartości i dostarczanie jej klientom. Właśnie to podejście sprawiło, że większość jego przedsięwzięć kończy się spektakularnym sukcesem, a ich dynamiczny wzrost jest tylko "efektem ubocznym" skupienia na budowaniu wartości.
Podczas prezentacji Paweł dzieli się sprawdzonymi sposobami i przykładami na to, jak przestawić swój sposób myślenia ze "wzrostu za wszelką cenę" na "tworzenie wartości wszędzie tam, gdzie to możliwe".
Przez 22 lata aktywnie kształtuje polski ecommerce. W 2016, Magazyn eCommerce przyznał mu nieoficjalny tytuł “Ojca chrzestnego polskiego ecommerce”, a w konkursie eKomersy otrzymał najbardziej prestiżową nagrodę za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce.
Był współzałożycielem i CEO spółki akcyjnej IAI (www.iai-sa.com). Od marca 2022r. przeszedł do rady nadzorczej zostając jej przewodniczącym i pracując dalej operacyjnie nad strategią spółki jako Executive Chairman and Board Member. IAI jest najbardziej znana z usługi IdoSell (www.idosell.com), największej platformy SaaS dla sklepów interneotych. IdoSell obsługuje 7000 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, które generują ponad 14,5 miliarda złotych GMV.
Od listopada 2013, IAI oferuje też IdoBooking (www.idobooking.com) najpopularniejsze rozwiązanie SaaS do prowadzenia strony internetowej i obsługi rezerwacji dla w wielu kanałach rezerwacyjnych (np. przez Booking.com, Airbnb, Expedia i wiele innych) dla właścicieli i zarządców apartamentów i domów wakacyjnych.
Innym obszarem jego działalności jest rynek płatności internetowych. Od 2011 aktywnie rozwija IdoPay (oferowane przez Krajową Instytucję Płatniczą IdoPayments sp. z o.o.), oferujące płatności online z banków, BLIK a od 2019 IdoPay po uzyskaniu certyfikacji PCI DSS Level 1 także płatności kartowe VISA i MasterCard, jako Payment Facilitator.
Oprócz IAI, Paweł Fornalski aktywnie inwestuje jako Business Angel / VC w rozwiązania wspierające ecommerce lub ciekawe koncepty D2C, wspierając wiedzą i doświadczeniem początkujące firmy w szybkim skalowaniu, budowie strategii i osiąganiu rentowności.
Paweł Fornalski rozpoczął przygodę z komputerami w 1990, a programowaniem rozwiązań dla ecommerce zajmuje się od 1997. Przed IAI był freelancerem i programistą. Ukończył studia magistersko-inżynierskie i doktoranckie na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. W pierwszych latach IAI równolegle tworzył też popularne internetowe serwisy i social media w tym np. Hip-Hop.pl z ogromną społecznością sięgającą 750000 UU miesięcznie.
10:30 - 10:50
Czy firma potrzebuje wzrostu?
Czy każda firma musi ciągle rosnąć i dążyć do niebotycznej skali? Czy świadome ograniczenie wzrostu organizacji może przynieść jej wymierne korzyści? W swojej książce "Company of One" Paul Jarvis przekonuje, że największe sukcesy biznesowe w turbulentnej rzeczywistości ciągłych zmian odnosiły będą małe, zwinne organizacje.
Podczas prezentacji dowiesz się, jak na temat wzrostu i skalowania biznesu patrzy jeden z najbardziej doświadczonych Inwestorów w Polsce.
Piotr Noceń to współzałożyciel i partner zarządzający Resource Partners, funduszu private equity z kapitałem 400 milionów Euro, inwestującego w spółki z sektora konsumenckiego.
Zbudował swoje życie wokół potrzeby szczęścia i osobistych zdolności. Już w liceum miał plan, który sumiennie realizował aby osiągnąć swój zawodowy cel.
10:50 - 11:30
Przerwa kawowa (40 minut)
11:35 - 11:55
Czy korpo może stać się platformą wzrostu własnego biznesu?
Czy doświadczenia z korpo mogą być przydatne w budowaniu własnego biznesu? Co wykorzystać, a o czym lepiej zapomnieć? Czy i jak na współpracy z dużymi przedsiębiorstwami można budować biznes B2B?
Podczas panelu porozmawiamy o budowaniu biznesu dostarczającego rozwiązania dla dużych partnerów. Witold ma doświadczenie z obydwu stron, będąc najpierw doradcą zarządów, następnie ich członkiem, prezesem a od 8 lat rozwijając własne firmy jako founder i inwestor.
Z prelekcji dowiecie się też czy wartość monetarna dostarczana przez Twój biznes wystarczy, żeby współpracować z dużym partnerem i jak współpracować z sektorami regulowanymi.
Witold Jaworski jest współzałożycielem pierwszej w Polsce firmy sprzedającej ubezpieczenia telematyczne: YU!, platformy aukcyjnej samochodów uszkodzonych carrot.pl oraz inwestorem w MobileMed i Vindicat.
Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i doktorem nauk ekonomicznych. Był wykładowcą w Katedrze Ubezpieczeń Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w ubezpieczeniach.
W latach 90-tych i 2000 był współzałożycielem i udziałowcem m.i. CIDE (badania rynkowe) i Pattern Communications (dostęp do internetu przez sieć elektryczną)
Pracował jako konsultant w Tillinghast Towers Perrin i McKinsey&Co., następnie w PZU (Członek Zarządu), PZU Życie (Prezes Zarządu) oraz Allianz Polska (Prezes Zarządu). Był Przewodniczącym Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnym oraz członkiem Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Ubezpieczeń, oraz Przewodniczącym Rad Nadzorczych TFI i PTE.
Od 2016 roku jest zaangażowany w rozwój e-commerce i InsureTech jako founder i inwestor.
Prowadzący: Anna Wróbel
12:00 - 13:00
Panel dyskusyjny
Jak budować Top Team, aby efektywnie skalować biznes.
Przemyślany wybór wspólników i pracowników jest kluczowy, gdy Twój biznes rwie się do rozwoju.
Podczas panelu porozmawiamy o strategiach budowania Top Team’u. Dowiesz się jak dobierać ludzi, którzy w długiej perspektywnie przyczynią się do wzrostu biznesowego. Nasi eksperci podzielą się doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skalowanie organizacji i budowanie jej kultury.
Uczestnicy:
Mirosław Godlewski
TBA
TBA
TBA
13:00 - 14:00
Przerwa obiadowa
Prowadzący: Maciej Filipkowski
14:00 - 15:00
Panel dyskusyjny
Efektywny dział sprzedaży w Twojej firmie - mit czy fakt?
Nie od dziś wiadomo, że dobry dział sprzedaży potrafi wystrzelić rozwój biznesu w kosmos.
Z tego panelu dowiesz się na czym polega efektywna praca ze sprzedażą i jak zmieniać wyzwania w okazje.
Uczestnicy:
Bartek Majewski
Aster Papazyan
Radosław Miszkiel
Grzegorz Chuchra
Prowadząca: Magda Dziewguć
15:10 - 16:10
Panel dyskusyjny
Technologia jako niezbędny element wzrostu Twojego biznesu
Nowe technologie rewolucjonizują biznesy. Jak nie pogubić się w natłoku nowinek i wykorzystać te, które mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy?
Podczas panelu porozmawiamy o potrzebach różnych branż, przejściu z biznesu analogowego do digitalowego i budowaniu przewagi konkurencyjnej dzięki nowatorskim rozwiązaniom. Cyfryzacja Twojego biznesu nie jest już fanaberią, ale stała się koniecznością dla dalszego wzrostu czy nawet przetrwania.
Uczestnicy:
Bartek Pucek
Adam Sawicki
Paulina Skrzypińska
TBA
16:10 - 16:45
Przerwa networkingowa (35 minut)
Godzina: 16:45 - 17:05
Temat: TBA
Ekspert z zakresu pricingu B2B, monetyzacji i strategii sprzedaży komunikujących wartość. W ciągu ostatniego roku zrealizował ponad 40 projektów doradczych w Europie.
Przed założeniem Valueships pracował w McKinsey & Company, głównie w branżach TelCo, software oraz banking. Ukończył doktorat z zakresu pricingu w start-upach SaaS na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie również wykłada.
Godzina: 17:15 - 17:45
Przygotuj firmę i siebie na szybki wzrost - jak nie zostać Ikarem biznesu?
Planując rozwój, zarówno biznesowy, finansowy, jak i osobisty, warto przygotować się na nieoczekiwane zwroty akcji. Podczas prezentacji, Maciej Filipkowski opowie o najczęstszych błędach w planowaniu procesów wzrostowych i jak ich uniknąć. Doradzi, jak znaleźć równowagę między ambicjami a osiągalnymi celami.
Poruszy też takie kwestie jak:
Pierwsze lekcje biznesu i budowania przedsiębiorczych relacji przyswoiłem, gdy pracowałem jako barman w nowojorskim klubie. Byłem trochę jak Tom Cruise w filmie Koktajl.
Kolorowe drinki szybko zmieniłem na dobrze skrojone garnitury i odległe podróże służbowe. Przez ponad 20 lat piastowałem wysokie stanowiska w globalnych korporacjach, takich jak DELL i Samsung. Stałem się ekspertem wdrażania innowacyjnych rozwiązań w branży IT, elektroniki użytkowej i rozrywki.
Kilka lat temu służbowy garnitur zamieniłem na kolorową (i jakże wygodną) koszulkę od Desigual. Jestem przykładem tego, że można żyć według własnego scenariusza i stale próbować nowych rzeczy. Stworzyłem i prowadzę audycję Zaprojektuj Swoje Życie, którą obecnie z dumą mogę nazwać biznesem.
Oprócz prowadzenia podcastu jestem również aktywnym aniołem biznesu, członkiem rad nadzorczych i stowarzyszenia YPO Poland Gold.
Nie wierzę w work-life balance i nie planuję przejść na emeryturę. Projektuję swoje życie i działania biznesowe wokół rozwoju, nowych doświadczeń i dobrych ludzi.
17:45
Zakończenie konferencji
Bilety
Zniżka -15% na wybrane bilety kończy się za:
Promocja -25% została zakończona
Konferencja
799 zł
719 zł z VAT
Zniżka - oszczędzasz 10%
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów biznesowych.
AfterParty
1299 zł
1169 zł z VAT
Zniżka - oszczędzasz 10%
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów i lubisz nieformalne spotkania biznesowe.
VIP
9999 zł z VAT
Jeżeli chcesz poznać lepiej naszych prelegentów i nawiązać głębokie relacje biznesowe.
Partner
Napisz do nas!
Chcesz zostać partnerem konferencji lub kupić bilety dla większej ilości osób? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dedykowaną ofertę.
Lokalizacja i kontakt
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy Wzrost odbędzie się
27 kwietnia 2023 roku (czwartek) w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie.
adres
Hotel Marriott Warszawa Centrum
Al. Jerozolimskie 65/79
harmonogram wydarzenia
Kolacja VIP: 26 kwietnia, w godzinach od 19:00 do 22:30
Konferencja: 27 kwietnia, w godzinach od 10:00 do 17:30
After Party: 27 kwietnia, w godzinach od 18:00 do 22:59
Osoba kontaktowa
Marta Gronkiewicz - marta@zsz.media