Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy Wzrost
Jako przedsiębiorca nieustannie dążysz do wzrostu. Biznesowego, finansowego i osobistego.
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy WZROST zapewni Ci wiedzę i narzędzia, dzięki którym wyznaczysz osiągalne cele i uzyskasz mierzalne wyniki.
27.04.2023 | Hotel Marriott Warszawa Centrum
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy Wzrost jest dla Ciebie, jeśli:
- 1Chcesz poczuć się pewniej w podejmowaniu wyzwań związanych ze wzrostem biznesu,
- 2Zależy Ci, aby czerpać wiedzę od 19 praktyków, którzy na co dzień realizują wzrost w swoich firmach,
- 3Zastanawiasz się jakie narzędzia i strategie są aktualne w 2023 roku,
- 4Poszukujesz sposobów na obranie scieżki, która wyróżni Twoją firmę w najbliższym czasie.
Podczas konferencji Zaprojektuj Swój Biznesowy WZROST przeprowadzimy Cię przez wyzwania związane z planowaniem i efektywnym realizowaniem strategii wzrostowych.
Konferencja
799 zł z VAT
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów biznesowych.
AfterParty
1299 zł z VAT
WYPRZEDANE
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów i lubisz nieformalne spotkania biznesowe.
VIP
9999 zł z VAT
WYPRZEDANE
Jeżeli chcesz poznać lepiej naszych prelegentów i nawiązać głębokie relacje biznesowe.
Jak to zrobimy?
Doświadczeni prelegenci i praktycy
Cały dzień pośród osób, których doświadczenia, wiedza
i praktyczny know-how są na wyciągnięcie ręki.
Konferencja biznesowa to unikalna okazja, aby nie tylko wysłuchać,
ale też porozmawiać z naszymi nadzwyczajnymi prelegentami na nurtujące Cię tematy. Poznaj ich sposoby na sukces i błędy, które ukształtowały ich zwycięską strategię rozwoju.
Prezentacje i panele
Spodziewaj się nieoczywistych rozwiązań,
sprawdzonych narzędzi i szerokiej perspektywy.
Podczas prezentacji i paneli zyskasz niezbędną wiedzę do zaprojektowania efektywnej strategii wzrostu. Sesje Q&A i rozmowy w kuluarach to idealna okazja, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę działa. Dowiesz się, jakich błędów unikać i jakie kroki podjąć, aby aktywować biznesowy wzrost.
Wyjątkowi ludzie
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy WZROST
to znakomita okazja do poznania osób z podobnymi wyzwaniami i różnorodnymi doświadczeniami.
Wzbogacisz swój network, a dzięki nowym kontaktom zyskasz wyjątkowe szanse na rozwój.
Nie ma wzrostu bez... zabawy
Zeszłoroczny sukces kolacji VIP i afterparty utwierdził nas
w przekonaniu, że idealnym dopełnieniem konferencji jest niczym nieskrępowany networking.
Dlatego zapraszamy Cię do wzięcia udziału w tych towarzyszących konferencji wydarzeniach.
Sprawdź ofertę biletów VIP.
Optymalna lokalizacja
W zeszłym roku uczestnicy zachwalali lokalizację konferencji. Po raz kolejny organizujemy spotkanie w warszawskim hotelu Marriott - w ścisłym biznesowym centrum stolicy.
Dostęp do nagrań po zakończeniu konferencji
Odłóż długopis i notatnik i wsłuchaj się w prezentacje naszych prelegentów. Po konferencji otrzymasz od nas nagrania ze wszystkich wystąpień, dzięki czemu zawsze będziesz mieć dostęp do przydatnej wiedzy.
Agenda & Prelegenci
9:30 - 10:00
Rozpoczęcie konferencji - Maciej Filipkowski
10:00 - 10:20
Wzrost firmy a budowanie jej wartości
Paweł budując wszystkie swoje firmy stawia przede wszystkim na budowanie wartości i dostarczanie jej klientom. Właśnie to podejście sprawiło, że większość jego przedsięwzięć kończy się spektakularnym sukcesem, a ich dynamiczny wzrost jest tylko "efektem ubocznym" skupienia na budowaniu wartości.
Podczas prezentacji Paweł dzieli się sprawdzonymi sposobami i przykładami na to, jak przestawić swój sposób myślenia ze "wzrostu za wszelką cenę" na "tworzenie wartości wszędzie tam, gdzie to możliwe".
Przez 22 lata aktywnie kształtuje polski ecommerce. W 2016, Magazyn eCommerce przyznał mu nieoficjalny tytuł “Ojca chrzestnego polskiego ecommerce”, a w konkursie eKomersy otrzymał najbardziej prestiżową nagrodę za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce.
Był współzałożycielem i CEO spółki akcyjnej IAI (www.iai-sa.com). Od marca 2022r. przeszedł do rady nadzorczej zostając jej przewodniczącym i pracując dalej operacyjnie nad strategią spółki jako Executive Chairman and Board Member. IAI jest najbardziej znana z usługi IdoSell (www.idosell.com), największej platformy SaaS dla sklepów interneotych. IdoSell obsługuje 7000 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, które generują ponad 14,5 miliarda złotych GMV.
Od listopada 2013, IAI oferuje też IdoBooking (www.idobooking.com) najpopularniejsze rozwiązanie SaaS do prowadzenia strony internetowej i obsługi rezerwacji dla w wielu kanałach rezerwacyjnych (np. przez Booking.com, Airbnb, Expedia i wiele innych) dla właścicieli i zarządców apartamentów i domów wakacyjnych.
Innym obszarem jego działalności jest rynek płatności internetowych. Od 2011 aktywnie rozwija IdoPay (oferowane przez Krajową Instytucję Płatniczą IdoPayments sp. z o.o.), oferujące płatności online z banków, BLIK a od 2019 IdoPay po uzyskaniu certyfikacji PCI DSS Level 1 także płatności kartowe VISA i MasterCard, jako Payment Facilitator.
Oprócz IAI, Paweł Fornalski aktywnie inwestuje jako Business Angel / VC w rozwiązania wspierające ecommerce lub ciekawe koncepty D2C, wspierając wiedzą i doświadczeniem początkujące firmy w szybkim skalowaniu, budowie strategii i osiąganiu rentowności.
Paweł Fornalski rozpoczął przygodę z komputerami w 1990, a programowaniem rozwiązań dla ecommerce zajmuje się od 1997. Przed IAI był freelancerem i programistą. Ukończył studia magistersko-inżynierskie i doktoranckie na Wydziale Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. W pierwszych latach IAI równolegle tworzył też popularne internetowe serwisy i social media w tym np. Hip-Hop.pl z ogromną społecznością sięgającą 750000 UU miesięcznie.
10:30 - 10:45
Sprzedaż podstawowym narzędziem wzrostu
Sprawdzone narzędzia zwiększające sprzedaż, ale takie które nie wymagają budżetu, a ich największą mocą jest kreatywność i "hustlerskie" podejście do pozyskiwania klienta.
Właściciel OSMpower.pl, wydawca amerykańskich bestsellerów, autor 13 książek, praktyk sprzedaży, który w niestandardowy sposób zaprzągł w działanie mechanizmy social mediów tworząc firmę wydawniczą, inną niż wszystkie.
10:55 - 11:15
Czy firma potrzebuje wzrostu?
Czy każda firma musi ciągle rosnąć i dążyć do niebotycznej skali? Czy świadome ograniczenie wzrostu organizacji może przynieść jej wymierne korzyści? W swojej książce "Company of One" Paul Jarvis przekonuje, że największe sukcesy biznesowe w turbulentnej rzeczywistości ciągłych zmian odnosiły będą małe, zwinne organizacje.
Podczas prezentacji dowiesz się, jak na temat wzrostu i skalowania biznesu patrzy jeden z najbardziej doświadczonych Inwestorów w Polsce.
Piotr Noceń to współzałożyciel i partner zarządzający Resource Partners, funduszu private equity z kapitałem 400 milionów Euro, inwestującego w spółki z sektora konsumenckiego.
Zbudował swoje życie wokół potrzeby szczęścia i osobistych zdolności. Już w liceum miał plan, który sumiennie realizował aby osiągnąć swój zawodowy cel.
11:15 - 11:50
Przerwa networkingowa (35 minut)
Prowadzący: Anna Wróbel
12:00 - 13:00
Panel dyskusyjny
Jak budować Top Team, aby efektywnie skalować biznes.
Przemyślany wybór wspólników i pracowników jest kluczowy, gdy Twój biznes rwie się do rozwoju.
Podczas panelu porozmawiamy o strategiach budowania Top Team’u. Dowiesz się jak dobierać ludzi, którzy w długiej perspektywnie przyczynią się do wzrostu biznesowego. Nasi eksperci podzielą się doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skalowanie organizacji i budowanie jej kultury.
Uczestnicy:
Mirosław Godlewski
Joanna Bensz
Sebastian Maśka
Alina Smolarek
13:10 - 13:30
Czy korpo może stać się platformą wzrostu własnego biznesu?
Czy doświadczenia z korpo mogą być przydatne w budowaniu własnego biznesu? Co wykorzystać, a o czym lepiej zapomnieć? Czy i jak na współpracy z dużymi przedsiębiorstwami można budować biznes B2B?
Podczas panelu porozmawiamy o budowaniu biznesu dostarczającego rozwiązania dla dużych partnerów. Witold ma doświadczenie z obydwu stron, będąc najpierw doradcą zarządów, następnie ich członkiem, prezesem a od 8 lat rozwijając własne firmy jako founder i inwestor.
Z prelekcji dowiecie się też czy wartość monetarna dostarczana przez Twój biznes wystarczy, żeby współpracować z dużym partnerem i jak współpracować z sektorami regulowanymi.
Witold Jaworski jest współzałożycielem pierwszej w Polsce firmy sprzedającej ubezpieczenia telematyczne: YU!, platformy aukcyjnej samochodów uszkodzonych carrot.pl oraz inwestorem w MobileMed i Vindicat.
Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i doktorem nauk ekonomicznych. Był wykładowcą w Katedrze Ubezpieczeń Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w ubezpieczeniach.
W latach 90-tych i 2000 był współzałożycielem i udziałowcem m.i. CIDE (badania rynkowe) i Pattern Communications (dostęp do internetu przez sieć elektryczną)
Pracował jako konsultant w Tillinghast Towers Perrin i McKinsey&Co., następnie w PZU (Członek Zarządu), PZU Życie (Prezes Zarządu) oraz Allianz Polska (Prezes Zarządu). Był Przewodniczącym Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnym oraz członkiem Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Ubezpieczeń, oraz Przewodniczącym Rad Nadzorczych TFI i PTE.
Od 2016 roku jest zaangażowany w rozwój e-commerce i InsureTech jako founder i inwestor.
Godzina: 13:40 - 13:55
Zaprojektuj swój innowacyjny wzrost
Większość firm prowadzi działalność badawczo-rozwojową, jednak nie wszystkie korzystają z zewnętrznych źródeł finansowania innowacji i rozwoju biznesu.
Czy wiesz, że odpowiednie wykorzystanie instrumentów wsparcia innowacyjności może stać się katalizatorem rozwoju Twojej firmy?
Podczas prelekcji dowiesz się, jak łączyć dostępne rozwiązania, aby zyskać maksymalne korzyści dla Twojego biznesu.
Wspólnie przejdziemy przez mapę instrumentów wspierających rozwój
innowacyjności, od ulgi podatkowej na badania i rozwój, przez pozostałe ulgi proinnowacyjne, aż po dotacje.
Z Ayming (dawniej Alma Consulting Group) związana od ponad 18 lat.
Pierwsze 7 lat spędziła we Francji, gdzie zajmowała się wdrażaniem nowych usług konsultingowych na rynkach międzynarodowych. Pracowała między innymi z Hiszpanią, Włochami, Wielką Brytanią, Belgią i Niemcami, pozostawiając po sobie dobrze zakorzenioną kulturę innowacji i kilka dodatkowych usług do tej pory znajdujących się w portfolio firmy. Od 2011 roku nadaje strategiczny kierunek Ayming Polska. Zapewnia klientom profesjonalne wsparcie w pozyskiwaniu finansowania innowacji (m.in. ulgi proinnowacyjne, dotacje). Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Zarządzania na Université Paris Dauphine, a także General Management Program w Harvard Business School w Bostonie.
14:00 - 14:55
Przerwa obiadowa
Prowadzący: Maciej Filipkowski
15:00 - 16:00
Panel dyskusyjny
Efektywny dział sprzedaży w Twojej firmie - mit czy fakt?
Nie od dziś wiadomo, że dobry dział sprzedaży potrafi wystrzelić rozwój biznesu w kosmos.
Z tego panelu dowiesz się na czym polega efektywna praca ze sprzedażą i jak zmieniać wyzwania w okazje.
Uczestnicy:
Szymon
Negacz
Aster
Papazyan
Radosław Miszkiel
Tomasz Onyszko
Krzysztof Dobrzyński
Prowadząca: Magda Dziewguć
16:10 - 17:10
Panel dyskusyjny
Technologia jako niezbędny element wzrostu Twojego biznesu
Nowe technologie rewolucjonizują biznesy. Jak nie pogubić się w natłoku nowinek i wykorzystać te, które mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy?
Podczas panelu porozmawiamy o potrzebach różnych branż, przejściu z biznesu analogowego do digitalowego i budowaniu przewagi konkurencyjnej dzięki nowatorskim rozwiązaniom. Cyfryzacja Twojego biznesu nie jest już fanaberią, ale stała się koniecznością dla dalszego wzrostu czy nawet przetrwania.
Uczestnicy:
Bartek Pucek
Adam Sawicki
Paulina Skrzypińska
Tytus Gołas
17:10 - 17:20
Przerwa kawowa (10 minut)
Godzina: 17:20 - 17:40
Pricing oparty na wartości - najszybszy sposób na większy zysk dla firmy.
Każdy z nas jest domorosłym ekspertem jeśli chodzi o ceny. To trochę jak z polityką i polską reprezentacją. W końcu codziennie kupujemy chleb, tankujemy samochód, korzystamy z wielu usług. Widzimy różne ceny przynajmniej kilkanaście razy dziennie, więc czujemy się kompetentni, by wyznaczać je we własnych firmach.
Tyle że niestety to nie takie proste. Wpadamy w pułapki błędów poznawczych, nie umiemy wycenić swoich usług, próbujemy korzystać z konkurencji, być może nawet liczymy koszty. Nie skupiamy się jednak na najważniejszym - na wartości.
Podczas prezentacji dr Maciej Wilczyński opowie o tym, dlaczego warto zainteresować się swoimi cenami, gdzie szukać wiedzy oraz inspiracji w tym temacie oraz jak zmierzyć się z kluczowym wyzwaniem: ile powinienem kasować za swoje usługi, by w pełni odpowiadały tworzonej przeze mnie wartości dla klienta?
Ekspert z zakresu pricingu B2B, monetyzacji i strategii sprzedaży komunikujących wartość. W ciągu ostatniego roku zrealizował ponad 40 projektów doradczych w Europie.
Przed założeniem Valueships pracował w McKinsey & Company, głównie w branżach TelCo, software oraz banking. Ukończył doktorat z zakresu pricingu w start-upach SaaS na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie również wykłada.
17:45
Zakończenie konferencji
ZOBACZ CO CIĘ OMINĘŁO NA OSTATNIEJ KONFERENCJI!
Zeszłoroczna konferencja przyciągnęła ponad 200 przedsiębiorców
i 14 wybitnych prelegentów. Bądź częścią nadchodzącego wydarzenia!
Konferencja
799 zł z VAT
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów biznesowych.
AfterParty
1299 zł z VAT
WYPRZEDANE
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów i lubisz nieformalne spotkania biznesowe.
VIP
9999 zł z VAT
WYPRZEDANE
Jeżeli chcesz poznać lepiej naszych prelegentów i nawiązać głębokie relacje biznesowe.
Dodatkowe informacje
Konferencja jest dla:
Afterparty
Gdy opadnie kurtyna, czas ruszyć w miasto i przenieść networking na wyższy poziom. Afterparty to świetna okazja do wymiany doświadczeń, poszerzania kręgów i nawiązywania nowych znajomości w przedsiębiorczym gronie.
Kolacja VIP
Kolacja w kameralnym gronie prelegentów i organizatorów konferencji to wyjątkowa okazja do delektowania się przepysznymi potrawami i sycącą rozmową. To niepowtarzalne doświadczenie w doborowym towarzystwie. Sprawdź ofertę biletu VIP.
Partner główny Konferencji
Partnerzy Konferencji
Lokalizacja i kontakt
Konferencja Zaprojektuj Swój Biznesowy Wzrost odbędzie się
27 kwietnia 2023 roku (czwartek) w Hotelu Marriott Centrum w Warszawie.
adres
Hotel Marriott Warszawa Centrum
Al. Jerozolimskie 65/79
harmonogram wydarzenia
Kolacja VIP: 26 kwietnia, w godzinach od 19:00 do 22:30
Konferencja: 27 kwietnia, w godzinach od 10:00 do 17:30
After Party: 27 kwietnia, w godzinach od 18:00 do 22:59
Osoba kontaktowa
Marta Gronkiewicz - marta@zsz.media
Bilety
Konferencja
799 zł z VAT
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów biznesowych.
AfterParty
1299 zł z VAT
WYPRZEDANE
Jeżeli szukasz wiedzy i nowych kontaktów i lubisz nieformalne spotkania biznesowe.
VIP
9999 zł z VAT
WYPRZEDANE
Jeżeli chcesz poznać lepiej naszych prelegentów i nawiązać głębokie relacje biznesowe.