Jak zbudować biznes oparty o pasję i markę własną – Ula Chincz (Ula Pedantula)

Ula Chincz to autorka popularnego bloga i kanału na YouTube „Ula Pedantula” poświęconego codziennym domowym wyzwaniom, subskrybowanego przez ponad 300 tysięcy osób. Jest też autorką bestsellerów: poradnika "Pozamiatane", i biograficzno-poradniczej książki "Podaj dalej”. Obok działalności internetowej prowadzi również swoją markę odzieżową Wygodnie. 

FILM PONIŻEJ

📌 Z dzisiejszej rozmowy dowiecie się:

  • Jak zbudować biznes oparty na pasji?
  • Czy były momenty, w których Ula chciała zamknąć swój biznes?
  • Ile zajęło, zanim biznes zaczął na siebie zarabiać? 
  • Na czym przede wszystkim zarabia firma?
  • Jak Ula układa współprace z dużymi markami?
  • Jak wygląda proces pozyskiwania takich współprac?

Ten wywiad jest dostępny wyłącznie dla członków społeczności Zaprojektuj Swój Biznes. Chcesz go obejrzeć? Dołącz do naszej społeczności. Jesteś już z nami? Zaloguj się, aby oglądać dalej.


TaGI

biznes, Maciej Filipkowski, marka, marka osobista, przedsiębiorczość, przedsiębiorczyni, Ula Chincz, Ula Pedantula, You Tube


Zobacz także

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}