Jak osiągnąć sukces przed trzydziestką

Oglądasz zwiastun materiału. 

Pełną wersję wideo dla Społeczności ZSB znajdziesz poniżej.

Tytus Gołas dwukrotnie gościł na liście Forbes 30 under 30. Osiągnął to powołująć do życia Tidio – jednego z 5 najpopularniejszych live chatów na świecie, wycenianego na 80 mln PLN. Nasz gość jest przykładem na to, że niezależnie od wieku, można realizować swoje ambicje i osiągać wyznaczone cele. Posłuchajcie jak Tytus opowiada o startupie, o trudnościach z jakimi musiał się zmierzyć a także o tym, że warto dostrzegać nawet najmniejsze sukcesy.

Partnerem dzisiejszego odcinka jest Motorola, producent RAZR 5G – mniej znaczy więcej.

Bio gościa:

Jestem CEO i współzałożyciel firmy Tidio — jednego z 5 najpopularniejszych live chatów na świecie oraz jednego z szybciej rozwijających się startupów w Polsce. Obecnie zatrudniamy ponad 70 osób i rośniemy 2,5-krotnie rok do roku, naszym celem w Tidio jest to, aby zredefiniować na nowo sposób komunikacji pomiędzy firmami a ich klientami. Jestem również finalistą programu akceleracyjnego organizowanego przez Sebastiana Kulczyka InCredibles oraz dwukrotnym laureatem Forbes 30 under 30.

W tym odcinku audycji Zaprojektuj Swoje Życie dowiecie się:

  • Jak Tytus od sprzedawania katalogów IKEA na Allegro przeszedł do bycia CEO Tidio?
  • Skąd wziął się pomysł na Tidio?
  • Pozyskiwanie inwestorów dla startupu – proces i porady.
  • Skąd nasz gość czerpie wiedzę jak być dobrym leaderem?

Notatki z odcinka:

Maciej od razu przechodzi do meritum i pyta Tytusa jak wyglądały jego pierwsze kroki w biznesie. Pieniądze zaczął zarabiać mając 15 lat. Ściągał wtedy katalogi IKEA z Niemiec i sprzedawał je na Allegro. 

Tidio powstało w 2012 roku. Na początku było agencją interaktywną. W tej formie biznes przetrwał bardzo krótko. Pierwszym przełomowym momentem było rozpoczęcie pracy nad Tidio Mobile. Kiedy zaczęły kończyć się pieniądze zaczął szukać pracy na zewnątrz. Został zatrudniony na stanowisko programisty. Wtedy też nawiązał kontakt z obecnym wspólnikiem, który wspomógł go finansowo. 

Drugim momentem przełomowym było stworzenie Tidio Chat. Produkt zaczął rosnąć w zawrotnym tempie. Na początku oferowany był w ramach jednorazowej opłaty. W 2015 roku przeszli na model SaaS.

W 2018 roku dodali chatboty. Grupą docelową dla firmy Tytusa są mikroprzedsiębiorstwa. Głównym celem jest stanie się komunikatorem nr.1 właśnie w tym segmencie. Obecnie Tidio jest zainstalowane na ponad 180 tys. stron. 

Patrząc z zewnątrz, produkt oferowany przez startup Tytusa wydaje się być prostym przedsięwzięciem. W rzeczywistości cały ekosystem firmy wymaga dość dużego, zgranego zespołu, który właściwie wykorzystuje swoje umiejętności. 

Jedną z umiejętności, które nasz gość nabył przez lata pracy i tworzenie swojej firmy jest mówienie “nie”. Dzięki temu może skupić się na swoich priorytetach. Rozumie, że dzięki włożeniu 100% energii w Tidio jest w stanie osiągnąć wyznaczone sobie cele.

Tytus chciałby aby słuchacze i widzowie zapamiętali, że plany to jedno a rzeczywistość to drugie. Warto docenić nasze osiągnięcia niezależnie od tego ile czasu zajmie nam ich realizacja.


TaGI

startup, Tytus Gołas


Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. 

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}