Jak mądrze zaplanować ekspansję biznesu na rynki zagraniczne – Anna Maria Panasiuk i Dorota Sajewicz

Oglądasz zwiastun materiału. 

Pełną wersję wideo dla Społeczności ZSB znajdziesz poniżej.

Dziś zapraszamy na rozmowę o wychodzeniu z biznesem poza granice polski. Nadchodzącym wielkimi krokami Polski Ład skłania przedsiębiorców do analizowania różnych możliwości rozwoju i ekspansji. 

Jak zrobić to mądrze i nie stracić ciężko zarobionych pieniędzy na podwójnych podatkach i nieprzemyślanych działaniach? Odpowiedź na to pytanie mają nasze gościnie:

DR ANNA MARIA PANASIUK

DORADCA INWESTORA PRYWATNEGO (WEALTH ADVISOR)

Partner Zarządzająca kancelarią Panasiuk & Partners, Założycielka YOURS Family Office, Współzałożycielka CENTRE

Od ponad 20 lat sprawuje nadzór właścicielski na aktywami klientów. Łączy kompetencje finansowe, prawne i biznesowe, prowadzi procesy negocjacji. Reprezentuje Inwestorów prywatnych w realizacji nadzoru właścicielskiego. Posiada wiele lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem ekspertów oraz prowadzeniu wielomiesięcznych projektów. Kompetencje w pracy  z zespołami międzynarodowymi zdobyła pracując dla przedsiębiorstw produkcyjnych w Wielkiej Brytanii, Bliskim Wchodzie oraz Europie Centralnej.

Anna Maria jest również doświadczonym doradcą w zakresie planowania sukcesji międzypokoleniowej. Doradza również w przypadkach braku sukcesora rodzinnego. Jest Kuratorem fundacji prywatnych, wykonawcą testamentów, powiernikiem.

W wolnym czasie jest mecenasem sztuki oraz założycielem Fundacji Artis Causae działającej na rzecz rozwoju talentów i kreatywnej edukacji młodzieży.

DOROTA SAJEWICZ

DORADCA STRATEGICZNY, EKSPERT ZARZĄDZANIA MARKĄ

Prezes Zarządzająca, Współzałożycielka CENTRE

Posiada 20 lat doświadczenia w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, ich marek i produktów. Specjalizuje się w ocenie strategicznej spółek poszukujących dokapitalizowania. W szczególności z sektorów nowych technologii, mediów, e-commerce, szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, dóbr luksusowych, branży retail, sektora mody.

Doradca zarządów, członek „board of advisors”.  Certyfikowany trener i mentor  menedżerów C-Level.  W latach 2015-2018 vice-CEO oraz wspólnik RISK Made in Warsaw. Wcześniej członek senior teamu zarządzającego, dyrektor marketingu i produktu coffeeheaven i współtwórca sukcesu tej marki na rynku polskim. Zarządzała ponadto marketingiem i PR: NorthFish, Costa Coffee, Timex Polska, Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”.

Koniecznie bądźcie na bieżąco z odcinkami Zaprojektuj Swój Biznes. Już niedługo rozłożymy Polski Ład na czynniki pierwsze i odpowiemy na nurtujące was pytania.

FILM PONIŻEJ

📌Z tego odcinka dowiecie się:

  • Jak obecnie wygląda proces zdobywania rynków zagranicznych przez polskie firmy? 
  • Jak przygotować zespół pracujący w Polsce do takich zmian?
  • Jakie rynki są najczęściej wybierane przez polskich przedsiębiorców?
  • Na co zwrócić uwagę wychodząc poza Polskę i jak zaplanować ten proces?
  • Największe błędy przedsiębiorców - jak ich uniknąć?
  • Skąd czerpać wiedzę i wsparcie przy planowaniu wchodzenia na rynki zagraniczne?
  • Jakie pytania powinien zadać sobie przedsiębiorca, zanim zacznie myśleć i przygotowywać się do ekspansji na rynki zagraniczne? 
  • Podatki w wychodzenie poza Polskę z biznesem - na jakie komplikacje się przygotować?
  • Czym jest obowiązek dewizowy?

Ten wywiad jest dostępny wyłącznie dla członków społeczności Zaprojektuj Swój Biznes. Chcesz go obejrzeć? Dołącz do naszej społeczności. Jesteś już z nami? Zaloguj się, aby oglądać dalej.


TaGI

biznes, ekspansja biznesowa, members_only, Polski Ład, rajpodatkowy, Zaprojektuj Swój Biznes


Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. 

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}