Jak mądrze zaplanować ekspansję biznesu na rynki zagraniczne – Anna Maria Panasiuk i Dorota Sajewicz

Dziś zapraszamy na rozmowę o wychodzeniu z biznesem poza granice polski. Nadchodzącym wielkimi krokami Polski Ład skłania przedsiębiorców do analizowania różnych możliwości rozwoju i ekspansji. Jak zrobić to mądrze i nie stracić ciężko zarobionych pieniędzy na podwójnych podatkach i nieprzemyślanych działaniach? Odpowiedź na to pytanie mają nasze gościnie:DR ANNA MARIA PANASIUKDORADCA INWESTORA PRYWATNEGO (WEALTH ADVISOR)Partner Zarządzająca kancelarią Panasiuk & Partners, Założycielka YOURS Family Office, Współzałożycielka CENTREOd ponad 20 lat sprawuje nadzór właścicielski na aktywami klientów. Łączy kompetencje finansowe, prawne i biznesowe, prowadzi procesy negocjacji. Reprezentuje Inwestorów prywatnych w realizacji nadzoru właścicielskiego. Posiada wiele lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem ekspertów oraz prowadzeniu wielomiesięcznych projektów. Kompetencje w pracy  z zespołami międzynarodowymi zdobyła pracując dla przedsiębiorstw produkcyjnych w Wielkiej Brytanii, Bliskim Wchodzie oraz Europie Centralnej.Anna Maria jest również doświadczonym doradcą w zakresie planowania sukcesji międzypokoleniowej. Doradza również w przypadkach braku sukcesora rodzinnego. Jest Kuratorem fundacji prywatnych, wykonawcą testamentów, powiernikiem.W wolnym czasie jest mecenasem sztuki oraz założycielem Fundacji Artis Causae działającej na rzecz rozwoju talentów i kreatywnej edukacji młodzieży.DOROTA SAJEWICZDORADCA STRATEGICZNY, EKSPERT ZARZĄDZANIA MARKĄPrezes Zarządzająca, Współzałożycielka CENTREPosiada 20 lat doświadczenia w strategicznym zarządzaniu rozwojem firm, ich marek i produktów. Specjalizuje się w ocenie strategicznej spółek poszukujących dokapitalizowania. W szczególności z sektorów nowych technologii, mediów, e-commerce, szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, dóbr luksusowych, branży retail, sektora mody.Doradca zarządów, członek „board of advisors”.  Certyfikowany trener i mentor  menedżerów C-Level.  W latach 2015-2018 vice-CEO oraz wspólnik RISK Made in Warsaw. Wcześniej członek senior teamu zarządzającego, dyrektor marketingu i produktu coffeeheaven i współtwórca sukcesu tej marki na rynku polskim. Zarządzała ponadto marketingiem i PR: NorthFish, Costa Coffee, Timex Polska, Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”.Koniecznie bądźcie na bieżąco z odcinkami Zaprojektuj Swój Biznes. Już niedługo rozłożymy Polski Ład na czynniki pierwsze i odpowiemy na nurtujące was pytania.⬇ FILM PONIŻEJ ⬇📌Z tego odcinka dowiecie się:Jak obecnie wygląda proces zdobywania rynków zagranicznych przez polskie firmy?  Jak przygotować zespół pracujący w Polsce do takich zmian? Jakie rynki są najczęściej wybierane przez polskich przedsiębiorców? Na co zwrócić uwagę wychodząc poza Polskę i jak zaplanować ten proces? Największe błędy przedsiębiorców – jak ich uniknąć? Skąd czerpać wiedzę i wsparcie przy planowaniu wchodzenia na rynki zagraniczne? Jakie pytania powinien zadać sobie przedsiębiorca, zanim zacznie myśleć i przygotowywać się do ekspansji na rynki zagraniczne?  Podatki w wychodzenie poza Polskę z biznesem – na jakie komplikacje się przygotować? Czym jest obowiązek dewizowy?

Treść tylko dla Społeczności ZSB

Zaloguj się, aby ją zobaczyć.